Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Bony, Frankrijk van Willem Jan Bos - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Bony, Frankrijk van Willem Jan Bos - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg Willem Jan

29 April 2019 | Frankrijk, Bony

Zondagochtend vertrokken van Bony naar Compienge. Over de dag zelf valt niet veel te zeggen.. stevige wind, veel heuvels en 98.8 kilometer doorfietsen om op tijd in Compiegne te zijn. We moesten voor 5 uur de sleutel voor de pelgrimsherberg onder de kerk ophalen bij de plaatselijke vvv.
Daarna snel naar de herberg die zich onder een Carmelkerk bevond. 10 slaapplekke waarvan wij de enige 2 bezet hielden. Er was een keuken, maar wij hebben in de stad gegeten. Nog wel even een wasje gedaan omdat er een centrifuge en een wasrek aanwezig waren. De bedden waren prima, dit was de beste nacht slaap tot nu toe.
En dat kwam goed uit: vandaag zowel qua kilometers (122) als hoogtemeters (1197m) was het een pittig dagje. Half 9 vertrokken en om half 7 over.
We overnachten in Epone in een Formule 1 hotel en het kost nog geen 40 euro voor een kamer... Dat is alles wat ik er over kwijt wil

• 30 April 2019 - 03:54

Sandra:

Bikkels! Ik wens jullie wat meer wind mee en wat meer berg af ;-)

• 30 April 2019 - 12:21

Tom:

Tjonge, wat een reis. Het klinkt fantastisch, maar ook zwaar. Goede reis en veel plezier. Met de zwaarte van de tocht wordt de overwinning alleen maar zoeter.