Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Willem Jan Bos - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Willem Jan Bos - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Willem Jan

25 April 2019 | België, Geraardsbergen

oensdag begonnen we fris en fruitig aan de tocht naar Mechelen. Op één of andere manier had ik in mijn hoofd dat het ongeveer 76 km fietsen zou zijn. De wind hadden we goed tegen. Na 76 km waren we nog niet eens in de buurt van Mechelen.. Het bleek een tochtje van 88 te zijn, maar door een paar Belgische omleidingen was t totaal 94 km tegen de toch stevige wind in. En als toetje in de laatste paar kilometer een gigantische hoosbui. Lekker nat dus...

Gelukkig hadden we een prima appartement in het centrum van Mechelen. Na een goede maaltijd en een paar belgische biertjes was het goed slapen.

De volgende dag wilden we om 9 uur wegfietsen, de eerste paar meter was zwaar trappen. Toen ik keek bleek er een spaak geknapt, we konden dus meteen op zoek naar een fietsenmaker. De problemen die Eric had met de versnelling konden ook meteen verholpen worden. Bleek dat er bij hem behoorlijk wat los zat..

• 26 April 2019 - 05:09

Tim:

Aha de eerste tegenslagen hebben jullie dus overwonnen. Veel succes de komende dagen kearls en geniet ervan!

• 26 April 2019 - 07:09

Doriene:

Gelukkig alleen een spaak los en geen steekje los ;-)?! Leuk om te lezen hoe het gaat, succes en geniet!