23 april 2019 - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Willem Jan Bos - WaarBenJij.nu 23 april 2019 - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Willem Jan Bos - WaarBenJij.nu

23 april 2019

Blijf op de hoogte en volg Willem Jan

24 April 2019 | Nederland, Vessem

De tweede dag zijn we naar een prima ontbijtje in Kleef vertrokken richting Vessem.
Het eerste stukje hebben we geprobeerd het officiele wandelpad naar Santiago te volgen. Die werd al snel heel smal vol boomstronken. Met een beetje klauterwerk lukte het wel, maar we bleken te ver van onze eigen route af te zitten. Gelukkig hoeven we elke dag niet ver, dus een eindje om is niet erg!
Terug op de route fietsten we al snel Brabant in. Met de wind in de rug hadden we de vaart er goed in vandaag.

Aangekomen in Vessem maar snel een terrasje gepakt voordat we naar de pelgrimsherberg Kafernaum zouden gaan.
Het duurde niet lang of Michiel en Francien, Eric had hen op zijn eerste tocht ontmoet kwamen het plein op fietsen. Speciaal om ons het pelgrimspaspoort met de eerste stempel te overhandigen! Nu begint het echt.

In de Hoeve nog even lekker gegeten, het eten wordt klaargemaakt door vrijwilligers die ons goed verzorgen.

De volgende etappe gaat naar Mechelen, een kleine 76 km.

Tot nu toe valt het fietsen best mee... maar de omstandigheden waren dan ook prima. Ben benieuwd naar de komende dagen!

• 24 April 2019 - 15:29

Hannie:

Mooie start, veel plezier voor de volgende dagen samen.

• 25 April 2019 - 04:36

Jeroen Jonker:

Mooie start, succes en groet.